Merhaba kızlar oğlum 15 aylık, 1 aydır diş sıkıntısı yaşıyoruz. Ben azı dişleri bekliyordum. Az önce bir baktım ki üst sağ köpek dişi minicik çıkmış, alt köpekler de kabarmışlar. Azılardan önce köpek dişlerinin çıkması normal mi? Eylülde kontrol var hemşireye de soracağım ama çok meraklandım.