Goktugmom Kızım ya memede yada ayakta uyuyor.doğduğundan beri loş ışıkta uyudu.şimdi gündüzleri 1 uyku uyuyor akşamlar da uyutunca bir az mızmızlansa neyse, öyle bir ağlıyorki, gözü de sulu bir bebek hemencecik yaşlar akıyor.banyo zamanıda ağlamağa başladı eskiden ne çok severdi banyoyu, ne yapacağımı şaşırdm.bu gece dediğinizi deniycem bakalım ne olacak.