Brivan Merhaba bebeğim 3 ay 25 günlük sezryan doğum ettim 40 imdan sonra iki ay duznli bı şekile adet oldum ama çok az az oluyordu şuan adetim 4 gün gecikti korunuyoruz normal mi acaba
Sidal Brivan bende 6 ay oldu dogum yapalı 3 ay düzenli gördün sonra gecikmeler oldu hamileym sanıyodm korkuydm ama Emzrdgm süt geciktiryomş
Brivan Sidal bn koryonyorm ama korkiyom yinede cnki üst iste oldu dogumim iki çocugm var kaç gün gecikme oluyordu