Merhaba anneler oğlum 2,5 aylık.
Kendi elleri sürekli ağzında ve hep emiyor.
Karnı aç yada tok farketmez. Eline ne alsa hangi oyuncağını tutsa hemen ağzına. Benim parmağımı tutuyor hemen ağzına götürüyor. Damaklarında gezdiriyor. Anlamadım damaklarının kaşınması için çok erken değil mi? Daha diş çıkarmaya 3-4 ay vardır herhalde. Diş kaşıyıcı almalı mıyım bu dönemde bilemedim.