Ayyss Bebegim 2 aylik, 10 gun oncesine kadar mama destekli gidiyorduk, doktor kontrolunde, 10 gun once kilo alimi fena degil mamayi kes dedi. Ama sanirim 10 gunde 200 gram almis, cok az degil mi? tekrar azar azar mama versem mi? Ne dersiniz?
Albayrakokur Aynen en az 500 ama benimki hem mama hem süt 3 aya gircez 1 kilo 1kilo alım oldurmaya çalışıyorum oluyoda çnkü çok zayıf doğdu