12 Ağustosta doğum yaptım. Toplamda 16 kilo almıstım ben. Sezeryandan 1 hafta sonra ilk tartıya çıktığımda 7 kilo zaten gitmişti. Şu 1 hafta da 1 kilo daha gitmiş. Kaldı 8 kilo o da bi kaç aya gider heralde. Vermek için ekstra bir şey yapmıyorum. Bolca hareket edip su içiyorum sadece. Ama kilo veriyor olmama rağmen göbek bölgemdeki o yığını orda yani 😒😔