Oscar siz ne kadar sık ona el sallar, gel gel, bay bay, baş baş vs yaparsanız o da o kadar çabuk yapmaya çalışır. Bebeklerimiz bizi taklit ediyorlar. Benim kızım prematüre, doğması gereken zamana göre 7 aylıkken bay bay yapmaya başladı, 8 de gel gel ve baş başı da öğrendi, şimdilerde kollarını kavuşturuyor, müzik çalınca parmaklarını şıklatmaya çalışıyor ve öpücük atıyor rastgele. Sadece benden görerek yapmaya çalışıyor, ben bu üçünü de öğretmeye çalışmadım hiç 😅 sen de sık sık karşısına geç gel gel gel de bir yandan elini öyle yap, bebeğinin elini elinin içine al ve kendi elini gel gel yaparken onunki de açılıp kapansın öyle öyle öğrenicek inşallah annesi ☺️