KeremAnnesi Arkadaşlar 5 ay 1 haftalık olduk. Hala kan ilacı kullanamadım. Kullanmak istemiyorum ama bir yandan da ya kanı düşükse diye korkuyorum. Sağlık ocağı vegaferon verdi hiç iyi duymadım onu da. Siz ne kullanıyorsunuz ne önerirsiniz ?
Balannesi KeremAnnesi Kan ilacını mutlaka kullanmalısınız anne sütünde demir bulunmuyor. Büyüdükçe sorun olabilir. En önemlisi iştahsızlık en büyük belirtisi. Ben dokorumun tavsiyesiyle sidefer kullanıyorum. Siz de danışarak bir damlaya başlamalısınız 😊
Musmus KeremAnnesi ben iki gün önce bi post açtım bununla ilgili aynı sizin gibi düşündüm yaptım sonuç bebeğim kansız çıktı bence verin
KeremAnnesi Musmus evet okumuştum o günden sonra baya bi düşünce içerisindeyim zaten. Kullanacağım sanırım.
Musmus KeremAnnesi bence devlet hastanesine gidin değerlerine bakmak istiyorum diyince hemen bakılıyor zaten biran önce gitmenizi tavsiye ederim...
KeremAnnesi [bilinmeyen] bende aynısını düşündüm ama durduk yere eğer verilmesi gerekiyorsa cocuğu neden delik deşik edelim canını yakalım. Zaten 8. Ayda mutlaka veriliyormuş kan.
Busra5009 KeremAnnesi delik deşik edilmiyor bugün kanına baktırdık biz. Kucağımdaydı işaret parmağına küçük bi iğne batırdı hafifçe parmağını sıkıp ince çubuk tüpe doldurdu maşallah hiç ağlamadı kızım aksine gülüyordu ☺️
KeremAnnesi Musmus eğer kullanmam gerekiyorsa durduk yere çocuğumun canını da yakmak istemıyorum. O yüzden kafam karışık 🤔
Sarelim [bilinmeyen] bnde hala kullanmadım. Tahlil sonuçlarında demir degeri ıyıydı. Kanıda 12ydı. Ama yıne de huzursuzum sıdefer alacağım çok arastrdım