Olması gereken dogum tarihim 13 temmuzdu
18 mayısta çalışabilir raporu aldım ve izne ayrılmadım 29 mayısta aniden erken dogum yaptım doğumdan önce kullnmam gereken 56 günlük iznin 11 günü covid sebebiyle okullar kapalı oldugu için fiilen çalışmış sayılmadım ve dogum sonrasına eklenmedi dogum gerçekleştikten sonra kalan 45 gün dogum sonrasına eklenir mi bu sürede erken dogum yapan öğretmen arkadaşlar var mı 🤦🏻♀️