Sibelakkaya_58 bende sezeryandim hemen geldi en önce kendine güven benimsütüm var nasılsa diye. Bende süt yapan en önemli şey uykuydu birde bulgur. İlk hafta yasak ama sonrasında yiyebilirsin gazlı ve reflülü bebegim vardı. İlk hafta cok dikkat ettim onu yemeyim gaz yapar corap gıyeyım gaz yapar günde 2-3 kaşık kimyon ye dök yemege. Doktora gittik kendine eziyet yapıyorsun yediğin içtiğin anca %10 etkiler bebegini dedi. Sütün sonradan geliyor. İlk baştaki damla damla zaten. Bol su ve bol uyku. Gelmiyorsa yaramıyorsa da cok takılma bolca sarıl evladına bugunlerin tadını cıkar🙂