alchn benim ön dişlerim de ayrıktı babamın da ayrık olduğu için genetik diye düşünmüş annemler 20 yaşımdan sonra Işın dolgusuyla kapattırdım ayrıklığı.Diş hekimi senin dudak bağın çok aşağı da küçükken kestirselermiş dişin ayrılmazmış genetik falan değil dedi cidden dolguyla kapattırdığım halde o bağ dişimin arasına girerek yine açtı orayı biliyor musunuz sonra kbb gidip küçük bir operasyonla kestirdim şimdi ayrılmıyor.3aylık bebeğim var onun da dudak bağı var süt dişleri düştükten sonra kestireceğim gelen dişler ayrık olmaması için.