2 12 günlük bebeğim bu sabah yeşil kaka yaptı. Hemde baya zıbından çıktı. Altını değiştim tekrar yaptı açtım bu defa sarıydı ama her zamanki pütürler yoktu. Sümüksü şeyde gelmişti. Annem sancıdan dolayı yeşil yapıyor öyle öyle sancısı bitecek diyor. Böyle birşey duydunuz mu acaba ?