Merhaba canlarım… Bebeğimi 24 saat mama ile beslemek zorunda kaldım gün içerisinde aptamil kullandım bir boyunca kaka yapmadı ve dün öglen sonunda yapmıştı daha sonra meme + mama verdim ve hala yapmamış bulunmakta. Benim kızım günde 2 - 3 kez yapardı şimdi bebelac gold aldım aptamil kabız mı yapıyor diye sizce aptamil kabız mı yapıyor eski haline dönmem için ne yapmam gerek. Birde kilo aldırıp kabız Yapmayan hangi mama 😊💕💕