Merhaba anneler kızım 37 haftalık olarak doğdu şuan 23 günlük ilk haftalarda kakasını günde 6-7 kere olacak şekilde yapıyordu gününü doldurduktan sonra(40 haftasını tamamladıktan sonra) kakasını günde 1-2 defa yapmaya başladı. 3 gündür gaz damlası olan biogaia kullanıyoruz. İdrarını güzel yapıyor ama kakada sanki sıkıntımız var oysa doyduğunada eminim. Normal mi acaba bu şekilde bişey yaşayan var mı daha önce ?