sevgidolu_ailem rota aşısı canim biz 3ay 6 gunlukken yaptırdık bi de 5.ayın sonunda dedi doktorumuz eczaneden aliyorsun 2 doz oluyor 311 tl’ye aldik biz saglik ocagina gittigimizde orda yapmadilar bize ozel hastaneye gittik hastanede recetesiz yapmioruz dedi dr muayene olduk recete yazdi o sekilde olduk agiz yoluyla veriliyor bazı saglik ocaklari yapıyormuş ama bizim saglik ocagi yapmadı
Bize de saglik ocagi soylemedi doktorumuz söyledi bende saglik ocagina sordum onu biz yapmıyoruz doktorunuza sorun demişti devlet karşılamıyor onu dedi