Ozget merhaba ben 15 ay Prima premium care kullandım. Hiç sızdırma yapmadı ama arkadaşımın aldığı bi bezde sızdırma olmuştu Prima ile iletişime geçti ürün sıkıntılıymış, yenisini gönderdiler. Bi görüş istersen firmayla. Ama yine de değiştirmek istersen goon premium soft çok iyi. Premium care gibi ıslaklığı hemen emiyor. Ben premium care fiyatı çok arttırdığı için bir aydır goon premium soft kullanıyorum ve çok memnunum. Tavsiye ederim.