Mezecanavari cok erken oldugunu sızde bıkıyorsunuz zaten ona bırsey demıeyevegım ama soyle benım oglum da 3 3.5 aylıkken baslamıstı kafasını kalkmak ıstercesıne kaldırmaya .dr 4.5 aylıkken cok sık olmamak kaydıyla oturtabılırsınız artık yavastab demıstı .6 ay olmadan kendı kendıne oturuyordu .gelısımı onde demekkı .ama yıne de oturtmayın