Merryyy oğlum 18 aylık emzirmiyorum ben canım. Annem onkoloji hastası doktoru hemen gidin dedi , gittik ikimiz verdik sürüntü testi. Öksürük nefes darlığı vs olmadığı için tomografi çekmediler , anneme 5 günlük bi ilaç verdiler bende ilaç kullanmıyorum hap yutamıyorum kullanmasam olur mu dedim atlatırsın sen kullanma dedi. Bugün 13. Günümüzdeyiz yarın test vermeye gideceğiz. Umarım negatifi görürüz 🙏🏻💝