Tam 23 aylık kızım var o kadar iştahsız oldu ku anlatamam. Yediği sade yoğurt ya da yayla çorbası. Bu zamana kadar hiç ayırmadı yemek sebze çorbalarını çok severdi ama şimdi görünce kaçıyor. Artık oyalayamiyorum da napcam ben yaa çok Üzgünüm. Benim kız gitmiş sanki başka biri gelmiş gibi yemiyor yemiyor ne yaparsam yapayım yemiyor😓