Oykulum Prensess ya bizim de ilk dişimiz şimdi çıkmış gördüm ama arkada bi diş azı dişi yanı gibi hiç duydunuz mu normal mi
Oykulum Htc_2018 canım bizim de azı mı bilmiyorum bi diş arka da patlamış önce arkadan çıkması Normal mi 18 aylın olduk diş yok başka onu da bugün gördüm
Htc_2018 Oykulum Bizimki de önce azıları çıkardı hiç sorun olmadı cnm şimdi inci gibi dişleri var maşallah. Ben de başta çok kaygılanmıştım ama hiç gerek yokmuş gerçekten.
Oykulum Htc_2018 ay bende çok kaygılıyım bugün gördük dişi daha o dA bayağı arka bi diş azı mı Bilemedim
Htc_2018 Oykulum Azıdır cnm hiç kaygılanma, bizim çocuklar tersten geliyor biraz 😬 benim oğlumun her şeyi tersten oldu, mesela önce kakayı öğrendi sonra çişi, normalde tam tersi olur 🤷♀️ Her çocuk farklı , çok kaygılanmamak gerek..
Htc_2018 Oykulum Cnm benim oğlum 2,5 yaşında şu an. 2 yaşında öğrendi. Hatta doğum gününü kutladık sabahında beZi bıraktık. İlk hafta biraz zorlandık ama çok şükür şu an hiç sorunumuz kalmadı 🙏🏻Darısı başınıza
hypatia Oykulum geçenlerde burada okumuştum sanırım yine birinin böyle bir şikayeti vardı. Cevaplardan biri söyleydi “ben de aynı sorunu yaşadım doktoruma sordum doktorum bana sen hiç dişsiz insan gördün mü bekle illaki çıkar dedi” şeklindeydi. Ne bileyim bana aşırı mantıklı gelmişti o yüzden aklımda kalmış😊 tabiki yine de bir doktora danışmakta fayda var. 🌸