Tglr Merhabalar kizim 11 aylik bag evindeyken burnu akmaya basladi bugun 3 gun oldu hala sikayetimiz devam ediyor iburamin zero ve burun spreyi kullaniyoruz hastanelerede goturemiyoruz vakalar arttigi icin oneriniz varsa lutfen yardimci olur musunuz
Esarikayy Tglr soğuk algınlığı grip vs için a ferin vermişti bizim doktorumuz ama pek ihtiyaç olmadı. İburamin kullanıyorsanız iki katı dikkatli olun. İburamin coronaya yakalanma riskini arttırıyor parasetamol içerikli ürün kullanin diye açıklama dinlemiştim
Fatmanurr Tglr iburamin Zeroyu iki gündür bizde kullanıyoruz kızım 26 aylık. 2 yaş altına kesinlikle önerilmiyor doktorunuz mu verdi?