Reyyan34 illako bir gun ogrenecek yani buyuyup kendi yemeyen insan yok😂 gec kalmis sayilmazsiniz hala deneyebilirsiniz artik buyumus zaten daha kolay olacaktir. benim kizim 7.5 aylik blw ve klasik karisik gidiyorum. mesela eline pankek vs veriyorum kendi isirarak yiyor. salatalik, armut elma gibi sert seyleri veriyorum ayni sekilde isirip emerek yiyor. ama corbadir muhallebidir , meyve puresi vs kendim yediriyorum. mesela bu sabah pankek yaptim. eline verdim isirdi yedi yarisini pankek kuculunce tutamadi kalanini kucuk psrcalar halinde ben elimle yedirdim. bu sekil karisik gittim. sizde sividan ziyade katilarla baslayabilirsiniz. catal kasik icin acele etmeyin direk eline verin once. mesela kofta yapin verin eline doke saca yesin