Ebrarmerve evet aslında olabilir.
Biz ilk 1 buçuk ay kadar Aptamil kullandık sonradan kabız yapmaya başladı şuan bebeğim 2 aylık bu mamaya daha yeni geçtik 2 ay bile olmadı ilk başlarda kaka sorunu olmadı anne sütüne en yakın mama temiz içerikli diye bunu aldık şuan bebeğim 2 günde bir kaka yapıyor zorla yapıyor ikiniyor kakası da baya koyu kıvamda kabız olmaya yakın gibi duruyor