Dln203 Merhabalar anneler bebeğim 15 günlük geçen hafta topuk kanı verdik bugün arayıp değerlerin yüksek çıktığını tekrar alınması gerektiği söylendi değerlerin yüksek çıkması ne demek kötü birseymi bilenler anlatabilirmi lütfen?
Limonlusu Dln203 hangi değer yüksek çıkmış önemli. Benşm bebeğimin de 3 kez alındı topuk kanı 3. De normalde geldi.
kimyageranne Dln203 canım benim bildiğim topuk kanından zeka , kalıtsal hastalık, metabolik hast. Bunlara bakılıyor , yüksek çıkması ne anlama geliyor bilmiyorum ama önemli bir durum iyi arastır , tekrar alsınlar kan belkide bir yanlışlık olmuştur
Dln203 Limonlusu bilmiyorum anlamadığım için telefonda soramadım aile hekimi değerler yüksek cıktı yarın tekrar gelin alalım dediler
Minnakanne1 Dln203 inşallah canım benim bende senin gibiyim ama bazen yanlış sonuç olabiluyormus Allah’a sığındım inşallah bi sorun olmaz