Kızlar memnun kaldığınız otomatik tansiyon aleti önerebilir mısınız
Kaveda .
Kaveda omron, gebeliğim sürecinde bu markanın tansiyon aletini kullandım
iremceren bilekten mi koldan mi canim
Omron koldan ölçer bilekten ölçenler güvenli değil
Deletedmom99 teşekkür ederim canım.
Kaveda benim kullandığım koldandı bilekten hiç kullanmadım 🌸
Omron 👌🏻
Kaveda omron 😊
Kaveda omron en iyisi
Kaveda OMRON markasi tansiyon aletini kullaniyorum gayet memnunum
Merveaaa Teşekkür ederim canım
Kaveda omron doktorların da tavsiye ettiği ve çoğunun kullandığı marka ben memnunum
Kaveda omron koldan ölçen aletim var .Gebelikten beri kullanıyorum.