Ybusra canım eşim yakalandı benim 4 gün aynı evdeydik bende çok korkmustum zaten atesi oldu ilk ben mesafe koydum bebegime dokundurtmadım ayrı yatıyorduk zaten ben kızımla yatıyordum. Atesi vardı hiç düşmedi 40 lara kadar geldi en düşük 38,8 oldu sonra halsizlik yorgunluk bogaz agrısı oldu. Sonra 5. Gün pozitif cıktı herseyimş aldım anneme geldim eşim evde izole oluyor temizliğini falan yapıyor