Ronya13 hiç bişey olmaz bende öyle emzirdim hem sen dinlenip rahat edersin acı cekmezsin hemde bebişin rahatlıkla emer benim kızım 8 aylık oldu hala öyle yan yatar pozisyonda emziriyorum cok rahat hem dinlenmiş oluyosun hem emziriyosun senin bebişin biraz kücük burnunun kapanmasına dikkat et yeterli cok gecmis olsun canım 🙏🏼