Annemelekk bu konuda takip ettiğim bir doktorun fikrinden yola çıktım.bebeklerimize sürekli kuzu eti verip ona alıştırıp sonra evde sizin kullandığınız ete geçtiğinde red yaşanıyor demişti.ki biz bunu yiğenimde yaşadık on yaşında hala direk anlıyor ve dana eti yemiyor.Bizde evde hep dana kullanılır yada karışık kullanırız. Ben ilk başladığımda kuzu verdim sonra yavaş yavaş danayla karıştırdım.kıyma, ilik suyu olayını şuan elime hangisi geçerse onu yediriyorum. Önemli olan en kontrollü şekilde sizin sofranıza mutfağınıza uyum sağlaması.