Joseaaa Günaydın kızlar ek besine geçeceğiz bir aya. Yoğurt yapma Makinesi kullanan ve marka tavsiye eden var mı? Bir de almak lazım mı sizce ? Hayatı kolaylaştıran pratik birsey mi?
SeymaBeyza Alma bosuna yer kaplar ne gerek var ona.Kaynat sutunu, sutun iliyinca koy mayasini,kapagi acik at firinin icinde mayalansin ,tutuncada cikar dolaba koy.Miss gibi.
SeymaBeyza Joseaaa Hic bir zorlugu yok inanki.Youtube da yapan bir cok hanim var izlersin.Evde yer kapliyorlar sen bilirsin tabi.Kolay gelsin.Hic birimiz hemencecik ogrenmedik.😘 Cok basitmis diyeceksin.