1 haftayi doldurduk sezeryan doğum oldu ama ortada bişey yokken ağlayıp bıktım hel ben bakıyorum diye ağlayamaya başlıyorum aglamama engelde olamıyorum tum gece uykusuzum sabah da bu sicakta ne kadar yatabilirsem yatiyorum ev isleri yemek derken gene aksam oluyor esim işten geliyor ben gene butun gece ayaktayim çok bunaldım kendime gelemiyorum depresyonami girdim noldu anlamadım nasıl atlaticam siz nasjl atlattiniz veya ne kadar surede düzeliyor anneler :(