Merhabalar bebeğim 3 ay 14 günlük, yaklaşık 3 hafta önce işe başladım ve oğlum İlk zamandan bu yana emmiyordu ben işe başlamadan 1 hafta önce emmeye başladı gündüzleri sağdığım sütü akşam ben gelince de beni emiyor şuan. Son bir haftadır beslenme ve uyku sorunumuz başladı beni emmek istiyor fakat ben işe gidince çok zor biberonla içiyor akşam eve gelince memeden ayrılmıyor öyle uyuyor tam uyudu bıraktı diyorum hop tekrar başa sarıyor emmesi sorun değil bütün gece emsin ama uyumuyor. Meme ağzından çıktığı gibi uyanıyor. Önceden ilk uyuduğunda 3 4 saat uyurdu şimdi saat başı hatta dün gece 10 dk bir uyanıp ağlıyor gecenin 4 nde bana gülücükler saçıyor uyku sorunu oluyor mu bu ayda yaşayan var mı acaba