Suhedacan Merhaba dün kızıma rota aşısı yaptırdım akşam biraz huzursuzdu.Bugün ise hem huzursuz hemde emmek istemiyor acaba bizim gibi aşı sonrası meme reddi (iştahsızlık) yaşayan varmı ?
Selinozgeenn Suhedacan açıdan dolayı olduğunu sanmıyorum şimdi her bebek farklı tabi olmuşta olabilir ama iğneli bir aşı olmadığı için huzursuzluk iştahsızlık gibi etkileri yok denecek kadar az 🙏
deletedmom2200 Suhedacan biz canım 15 gündür emmiyor çocuğun dengesi şaştı hala düzelmedi. İnstagramda bir doktor süt alerjisi varsa rota aşı olmaz demiş bize böyle bir şey söylenmedi çocuğum çok kötü oldu aşıdan sonra
GAMZE2504 Suhedacan iştahsızlık yaparmış aşı evet aşı sonrası benim bebeğimde huzursuzdu keyfi yoktu hiç 2 gün sürdü bu durum
Yenihayat Suhedacan Kızım 5 aylık bugün 2.dozunu yaptırdım .Hafif huzursuz oldu sadece .Büyüme atakları da oluyor huy değiştiriyor emmesinde uyumasında değişim o da denk gelebilir .Bu aşının çok yan etkisi olduğunu düşünmüyorum.Geçmiş olsun .☺️
Suhedacan deletedmom2200 süt alerjimiz yok dün aşı yapılana kadar gayet iyiydi umarım en kısa sürede eskiye döner🙏🏻
Dimplesbaby Aşılar hakkında araştırma yaptım dün bende rota alışının yan etkisi çok bazı bebeklerde bağırsak düğümlenmesi bile olmuş 6 aylık oldu oğlum diğer acıları yaptırmaktan vazgeçtim artık
Suhedacan Dimplesbaby bende çok araştırdım kararsızdım ama birkaç örnek gördükten sonra mecburen yaptırdım
Eylul2018 Aşıdan ölen Çoçuk duymadım ben ama aşısızlıktan dolayı virüse maruz kalıp ölen Çoçuk duydum.. bu Aşı karşıtı nedir anlamadım gittim bi sürü Suriyeli geldi ülkemize ve hepsini yaşadığı ortamlar malum. Sağlık ocakları onlarla kaynıyor çoçuklar sürekli öksürük ateş vs Aşılar ne için var bağışıklık kazansın diye vücutları ama yaptırıp yaptırmamak annenin tercihi.. geçen bi yazı okudum ABD'li gazeteci Bre Payton, domuz gribi olarak da bilinen H1N1 ve menenjite bağlı komplikasyonlar yüzünden yaşamını yitirdi. Payton, 2011 yılında “Aşılar iblistir” yorumunda bulunarak, aşı karşıtı olduğunu bildirmişti.. Ben yaptırmaktan yanayım hepsini de yaptırıcam
Suhedacan Eylul2018 tabı ki bende cocugumun iyiliğini sağlığını düşünerek yaptırma kararı aldım ama okadar çok olumsuz yorumda duyunca anne içgüdüsü işte acaba mı demeden gecılmıyor
Eylul2018 Aşıdan ölen Çoçuk duymadım ben ama aşısızlıktan dolayı virüse maruz kalıp ölen Çoçuk duydum.. bu Aşı karşıtı nedir anlamadım gittim bi sürü Suriyeli geldi ülkemize ve hepsini yaşadığı ortamlar malum. Sağlık ocakları onlarla kaynıyor çoçuklar sürekli öksürük ateş vs Aşılar ne için var bağışıklık kazansın diye vücutları ama yaptırıp yaptırmamak annenin tercihi.. geçen bi yazı okudum ABD'li gazeteci Bre Payton, domuz gribi olarak da bilinen H1N1 ve menenjite bağlı komplikasyonlar yüzünden yaşamını yitirdi. Payton, 2011 yılında “Aşılar iblistir” yorumunda bulunarak, aşı karşıtı olduğunu bildirmişti.. Ben yaptırmaktan yanayım hepsini de yaptırıcam