Ben geçen hafta covid pozitif olduğumu öğrendim, Bebeğim 11 aylık geçen hafta ateş boğaz enfeksiyonu deyip antibiyotik verdi doktor bir haftadır kullanıyorduk, günlerdir ateşi yoktu dün gece ateşlendi ve sabahda 38.2 ydi, boynunda da kızarıklıklar çıkmış,
, hastaneye götürsemmi bilmiyorum, ateşi diş çıkarıyor belki ondan ama bu kızarıklıklar ne, yada corona belirtisi mi bilmiyorum, corona testini bebeklere nasıl yapıyorlar? Sürüntüylemi? Böyle bişey yaşayan var mı?