Geçici bi süreç canım, canını sıkma. Biz de yaşadık aynı şeyleri ek gıdaya adapte olamadı aylarca mamaya devam etti. En sonunda yer gibi oldu hasta oldu gene iştah gitti. Şimdi ise sevdiği şeyleri yemek istiyor sadece köfte, et, tavuk, gözleme, krep gibi 🙄 başka bir şey yediremyorum sebze vs ama sonra şükrediyorum önceden hiçbirini yemiyordu. Zorla bir şey vermemeye çalış arada eline eliyle tutabileceği bir şeyler yapıp ver. Benim oğlum kendi yiyince yemeyi sevmeye başladı açıkcası