Hsrt-aydn merhaba canm doktora gittik geldik.vajinasinda hafif yapışıklık vardı onu gösterdim ilk olarak önemli değil dedi eliyle açtı… makatindaki şişkinliği gösterdim iyice baktı çatlak var ondan oluşmuş dedi..ben kanamasi feln olmayınca sadce şişkinlik diye düşündüm.oysa çatlaklik olmuş…oysa ek gıdaya geçmemize ragmen çok öyle [yemiyordu..bıtane şurup,iki krem verdi..kremleri karıştırıp sür dedi…bir ay sonra gel dedi..asıl önemli olan o dedi..sizde ihaml etmeyin canm mutlaka kısa sürede doktora götürün..geçmiş olsun sizede😞😞