Mom16 Bebeğim 8 aylık. Biberon ucunu değiştireceğim. 6+ Olan uçta yoğun akış yazıyor fazla mı gelir bilemedim. 3+ olan kullanan Anneler var mı?
Damla93 Mom16 8 aylık bebeğe 6 daha iyi gelir benimki 5 aylık 3+ kullanıyoruz ama onunla bile kavga ediyo az geliyo diye öyle düşünüyorum
asyasare Mom16 7.5 aylik kizim +6 kullaniyorux 4 delikli. bir sorun yasamadim. +3 te kavga ediyordu artik memeyle
Mom16 asyasare tek delikli kullanıyoruz hala aslında emiyor ama büyüdüğü için değiştirmeyi düşünüyorum ben. o zaman ondan alayım
Mom16 Esarikayy biberonları tek delikli hala kararsız kaldım ben de çok mu gelir diye ama galiba ikisinden de alıp denemek mantıklı