FatmaNurRavzaNur Kızlar çok iyi bir şey gibi durabilir ama yürütecte bile çok az duruyor babasıyla biraz oynuyor yine bana ağlıyor ise başlamak istiyordum ama çok zor gibii nasıl çözebilirim
eceozdemir1811 FatmaNurRavzaNur ay aynı bz 9 aylik tüm gün baba der iki oynar babası ile hemen geri bama gelir ve asla kucagimdan inmez nolck bu bebisler
EJDERYAA Keşke benim kızımda bende dursa babasının peşine ağlar benim içim parçalanır annesi değilmişim gibi hissediyorum 👀