asyasare Prenses39 benim kizimin yuzunde cok fazla vardi doktorumuz mustela stelatopia emollient crem onerdi aldim. hemen gecirdi. nemlendirici bir krem ilac vs icermiyor. yenidogan doneminde kucuk tup almistim hala evde yarisindan fazlasi duruyor. o donem her sabah ve aksam yuzunu ilik suyla islattigim pamukla silip gunde 2 kez suruyordum kremi. 1 haftayi bulmadi gecti. kalan kremi arada kendime suruyorum 😂
Bebek92 Benim kızımdada vardı. Özellikle lansinoh sürdüğüm de daha çok artıyordu. Dendiği gibi 1-1,5 aya kendiliğinden geçti
Mrvcck Doktorumuz bize coresatin pembe vermişti, günde 2 kere sürüyordum. Hiç geçmeyecek zannetmiştim fakat geçiyor gerçekten.
Pikabu Kendiliğinden geçmesini bekleyin. Çok sıcaklarda pamuğu oda sıcaklığında su ile ıslatıp yenidoğan akneleri üzerini silin. Su iyi geliyor, rutin banyosuna başladığınızda geçecektir dedi doktorum
asyasare Sirius-10 1 aylikti kullanmaya basladigimizda. ama krem yenidogandan itibaren kullanilabilir icerigi vs temiz
Sirius-10 asyasare teşekkür ederim ben de bi deneyeyim çünkü sanki giderek yayılıyor doktor da kendiliğinden geçecek diyor ama geçmiyor yani
asyasare Sirius-10 yenidogan sivilcesi hep oluyor genelde deneyin. guzel nemlendiryor hemen geciyor. dogumdan sonra benimde yuzumde sivilce cikti kendime de suruyordum hatta.