minikailemmm Bebeğime 2 gündür yumurta sarısı veriyorum ama annem ve yengem cıvık yap cok pişiriyosun diyolar bende kıvamı katı olana kadar kaynatıyorum cıvık kalmaması için sizce nasıl pişmeli yumurta sarısı merak ediyorum
Pcoslubiranne minikailemmm civik olmayacak.Kenarlari da siyahlasmayacak.Tam pişmiş olmali.Cok kaynatirsaniz kenarlari siyahlasiyor.
Eternity minikailemmm Su kaynamaya basladiktan sonra 12 dk kaynamasi gerekiyor. Kati olmasi sart yoksa salmonela gibi hastaliklara yol acabilir, cok tehlikeli bebekler icin
Deletedmom896 minikailemmm Sakın cıvık vermeyin şuan onlar için bakteri anlamında risk iyi pişmiş olsun kararmasın 🙏🏻