İyi günler anneler ben de yeni katıldım sayılır aranıza ilk defa post açıyorum akşam 9 da kızımı banyo yaptırdım ve yatırdım gece boyunca mama yemedi ama meme emdi onu da çok az az emdi ve sabah 7 de uyandığında bezi tamamen kuruydu hiç idrar yapmamıştı🥺 böyle bir şey başına gelen var mı doktorumuzla konuştum ve idrar takibi istedi ona göre hastaneye gideceğim.