Ikrazumra19 aslında olay öyle değil sanırım, ben de başlarda bu düşüncede olduğum için doktorumla bu konuyu konuştum. Anne sütü mamadan çok çok daha faydalı bu zaten tartışılmaz bir konu. Mama anne sütü kadar bebeğin ihtiyaçlarını karşılamıyor bir süre sonra. Bebeğin gelişiminin olumsuz etkilenmemesi adına bu şekilde ilerleniyormuş. Ayrıca bu durumda bebeğe göre değişen bir durummuş. Benim oğlumun kilosu, gelişimi gayet iyi geçirmez zannediyordum ama aksine ek gıdaya hazır olduğunu söyledi doktorumuz. Şöyle düşünüyorum doktorlarımız bu konuda uzman neden bile bile bebeğimize zarar versinler ki? Bizlerden çok daha bilgi sahibidirler bağırsaklar konusunda bence ☺️