Oğlum 4 ay 26 günlük 4. Aya girdiğimiz gün çok değişti. Meme düşkünü olan oğlum kucağıma aldığım an çığlık çığlığa sesi kısılana kadar ağlardı. Bi hafta önce aldı mememi şimdilik iyi. Ama uyku geriliği bsşladı oda yavaş yavaş düzelecek gibi. Önceden geceleri 2 defa uyanırdı. Akşam 19:30 uyurdu iki hafta önce 22:00 kadar direniyordu bu hafta 20:30 yatağında uyumuş oluyor. Atak dönemiymiş hemde en kötü atak 😮🙈sabır gerektiriyor. Sonuçta bütün alıcıları nerdeyse bu ay işlev gördüğü için baya sıkıntılı oluyo bebişler için. Gececek bizim gecio yavaş yavaş inşllh🙏