Gizemmatalay sütü çıkarıyorsa emdiğini yutmuyordur biraz mola verdirin nefeslensin, peynir kesiği gibi çıkıyorsa yutmuştur, kusmasının nedeni ya fazla gelmiştir ya da gazı çıkarken yuttuğuyla beraber çıkmıştır, gazını alın birazcık daha emzirebilirsiniz.. Kanama da normal sanırım, kişiden kişiye değişen bir şey