Doktora götür bi canım benim bebeğimde sürekli inliyordu bizde gaz zannettik ama durum farklıymış akciğerleri çok hızlı çalıştığı içinmiş 1 hafta kuveze aldılar istersen bı götür baksınlar internetten yenidoğan takipnesi diye bı araştır belirtileri umarım hiçbir şeyi yoktur 🙏🏼