Neib bıngıldak kapanınca bıraktırıyordu eski doktorlar ama artık bunun doğru olmadığına karar verildi araştırmalarla benim oğlumun da dördüncü ayda kapanmak üzereydi hiç bırakmadım d vitaminini kemiklerin gelişimi içinde önemli İzmir’de yaşıyorum sürekli güneş gördüğümüz halde kullanmaya devam ediyorum canım yeterli olmuyor çünkü. Aynı doktor bıngıldak için demişse hala kullanma diyebilir şu an bıngıldağı da ne durumda bilmiyorum ama kullanmamak doğru değil ❣️