asyasare çok teşekkür ederim. Birkaç sorum olacak, hep beşiğinde mi yatırdınız kendi yatağınızda mı? Mayıştırıp yanına uzanınca ağlamadı mı en başta.? Ağlarsa tekrar mı mayışmasonı sağlamam gerekiyo? Umarım sabrım yeter, nerden başlayacağımı bilmiyorum, başlamaya bile korkuyorum açıkcası 😒