bidunyamutluluk Kızlar merhaba 🙋🏻♀️ oğlum 9 buçuk aylık odasını geçirmeyi düşünüyorum ve beşiğini satmak istiyorum ilgilenen olursa. Bebbe marka ve normal sepet beşiklerden epey büyük ☺️ 700₺ ama pazarlık olur ❤️
myloves23 bidunyamutluluk pardon canım fiyata bakmadım direkt beşiğe baktım. Tanıdığım beşik arıyor da ona göstercem