MrvNyzDua65 Kızım 10 aylık daha yeni yeni tek başına ayakta duruyor bende ellerini tutarak destek olup yürüteyim dedim ama sanki adım hareketleri bir tuhaf sizde de böyle oldu mu çok merak ediyorum ve korkuyorum doktora götürmeli miyim
Nursma MrvNyzDua65 nasıl tuhaf ? Benimde kızım 10 aylık kendi kendine 2-3 adım atıyor ama daha dengesini tam kuramadığı için değişik atıyor adımlarını bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Ellerinden tutunca da başlarda yine farklı adım atıyordu ama şimdi daha iyi adımlıyor. Yavaş yavaş öğreniyorlar bence bir sorun yoktur. ☺️
Nursma MrvNyzDua65 yeni öğreniyorlar yavaş yavaş denge kurmayı öğrendikçe adımlarını da daha güzel atacaklar. ☺️