Kizom 2ay18gunluk emmiyor 😓gece iyurken emiyor sadece bende gündüz sagiyorum aagdigim süt bı gundw 60.70ss anca çıkmaya başladı bende 6biberon mama veriyorum bı gün içinde öğüne bolersek Ogün basi100ss 3saatten 2.5saate düşürmüştüm meme reddi yasamadan önce mamasını verdinmi o süre zarfında memede oyaliyordum çok acikyiysa şimdi oda yok ve 2saate bı beslenmek istiyor sizce süre kisami kızlar.
Vaktiniz varsa bı soru daha sormak istiyorum dedim gibi daha 2.5aylik ama geceleri sadece 1bilemedin 2kere uykusunda emziriyorum bazen 1emzirmeyle kaliyor ne yapmalıyım dahami sık kaldırıp emzirmeliyim sizce