Merhaba güzel anneler. Oğlum 4,300gr doğdu, yaklaşık bir ay kadar anne sütü aldıktan sonra sadece mama ile beslenmeye başladı. Sorum şu, 1 aylıkken 3 saatte bir 90ml veriyordum. 2 aylık olduk şuan kilosu 6,500gr 120ml veriyorum 4 saatte bir. Fazla mı sizce? Az versem doymuyor, doysa da çok çabuk acıkıyor.